
Maker Kit 1
Atraskite savyje k?r?j?
Ženkite ? jaun?j? išrad?j? pasaul?. Susipažinkite su robotika ir programavimu kurdami projektus naudojant komplektuojamus robotikos rinkinius.
Paverskite savo išradimus realybe sujungdami "Maker Kit 1" rinkin? su "Maker Control Kit" rinkiniu, kuriame yra „4in1 Build & Code“ plokšt? - kiekvieno komplektuojamo "Maker Kit" robotikos rinkinio „smegenys“.
Prijunkite jutiklius, susiekite juos su kasdieniais daiktais, ir taip sukurkite sud?tinius projektus. Pasitelkite savo k?rybiškum?, kad sukurtum?te šimtus nauj? išradim?. Galimyb?s yra tokios berib?s kaip ir j?s? vaizduot?!

Automatinis augal? laistymas
Išmokite sukurti ir užprogramuoti automatin? laistymo sistem? mažam augalui. Pirmiausia panaudokite dirvožemio dr?gm?s jutikl?, kuris matuos dirvožemio dr?gnum?. Tada gaut? vert? panaudokite nurodymui, kada sistema tur?t? laistyti augal?. Tai labai paprasta!
Siurpriz? d?žut?
Sukurkite d?žut?, kuri automatiškai atsidaro ir užsidaro. D?žut?s atidarymo mechanizm? pritvirtinkite panaudodami vykdom?j? varikl? ir PIR judesio jutikl?. Kai PIR judesio jutiklis aptinka jud?jim? (pvz., rankos judes?), d?žut? atsidarys ir po 5 sekundži? v?l automatiškai užsidarys. Nustebinkite k? nors su savo siurpriz? d?žute!


Saul?s šviesos šviestuvas
Išmokite sukurti šviestuv?, kuris ?sijungs ir išsijungs priklausomai nuo aplinkos šviesos. Naudojant analogin? šviesos jutikl?, gal?site matuoti švies? šviestuvo buvimo vietoje, taip nustatant kada b?na didžiausias ir mažiausias šviesos kiekis. Naudokite gautus matavimus, kad nustatytum?te, kada šviestuvas turi ?sijungti, o kada išsijungti. Pasilinksminkite naudodami savo saul?s šviesos šviestuv?!
Saul?gr?žos
Sukurkite ir užprogramuokite saul?gr?ž?, kuri pasisuka ? šviesos pus?. Šio projekto esm? yra analoginis šviesos jutiklis, kuris kei?ia savo elektrin? varž? priklausomai nuo aptinkamo šviesos kiekio. D?l jo saul?gr?žos užfiksuos šviesos nebuvim? ir pasisuks stengiantis j? surasti. Ži?r?kite, kaip jis pasisuka kaip tikros saul?gr?žos!


Šviesos ir judesio signalizacija
Sukonstruokite savo šviesos ir judesio signalizacij?. Šiam projektui naudosite analogin? šviesos jutikl?, PIR judesio jutikl? ir pasyv?j? signalizatori?. Kai analoginis šviesos jutiklis aptinka švies? arba kai PIR judesio jutiklis aptinka judes?, pasyvus signalizatorius ims skleisti signal?. Dabar j?s turite savo nuosav? šviesos ir judesio signalizacij?!
Pakuot?s turinys
- Analoginis šviesos jutiklis
- Vykdomasis variklis
- Pasyvus signalizatorius
- PIR judesio detektorius
- Dirvožemio dr?gm?s jutiklis
- Baltos spalvos šviesos diodas